ARCHITEKTURA WNĘTRZ WSH WROCŁAW

ARCHITEKTURA WNĘTRZ WSH WROCŁAW

Postprzez whatevs20 » 2014-09-01, 18:14

HEY! czy jest tu może ktoś kto zamierza od października (bądź już to robi) studiowac w Wyższej Szkole Humanistycznej na kierunku Architektura Wnętrz?
Osobiście startuję za miesiąc, kompletnie sama i fajnie byłoby poznać kogoś kto również "w tym siedzi"
:) :)
btw, co myślicie o Wracławiu, jako mieście typowo studenckim?

Doradca reklama

Podpowiadam

ranking kont studenckich 2017

Re: ARCHITEKTURA WNĘTRZ WSH WROCŁAW

Postprzez Melania » 2014-09-19, 08:10

Hej :-) ja akurat nie studiowałam architektury wnętrz, ale jestem byłą studentką WSH i mogę Ci przekazac opinię na temat samej uczelni. Ja studiowałam tam jakieś 6 lat temu i powiem Ci że od tamtego czasu uczelnia roziwnęła się bardzo i dosyć szybko a to tylko dobrze o nich świadczy. Zaczynali od zajęć w wynajętych salach w LO a teraz już mają swoja nowoczesną siedzibę. Z tego co słyszałam i czytałam to podobno jedna z najlepszych prywatnych uczelni we Wrocławiu. Wysokość czesnego też jest porównywalna z innymi i nie jest wcale wygórowana jak na taka uczelnie. Wykładowców mają z samych najlepszych uczelni jak. np. Uniwersytet Przyrodniczy, Politechnika, AWF, itp., czyli poziom jest dość wysoki. Wymagają, to nie jest nauka tylko za kasę. Ja jestem bardzo zadowolona z moich studiów w WSH. Studiowałam fizjoterapię. Bardzo dużo ludzi idzie tam na ten kierunek. Jedynym złym wspomnieniem z tej uczelni pozostały dla mnie panie z dziekanatu, zresztą jak w większości uczelni :-) ale to może się już zmieniło. Mam nadzieję, że choć trochę przybliżyłam Ci WSH, choć nie sam kierunek ale to już chyba troszkę dodało Ci otuchy :-) oczywiście to jest tylko moje zdanie, z pewnością znajdą się osoby niezadowolone ze studiowania na WSH , podsumowując trzeba doświadczyć czego na własnej skórze że się czegoś dowiedzieć i móc o tym dyskutować ;-) powodzenia !

Re: ARCHITEKTURA WNĘTRZ WSH WROCŁAW

Postprzez Melania » 2014-09-19, 08:15