Magisterka w Warszawie??

Magisterka w Warszawie??

Postprzez wlazly68 » 2014-01-30, 16:12

Witam wszystkich!!
Studiuję obecnie na 4 roku Mechanikę i budowę maszyn w fili Politechniki Warszawskiej w płocku w specjalizacji aparatura przemysłowa. W czerwcu mam nadzieje obronie inż. no i zastanawiam się co dalej. Myślę o studiach magisterskich już w Warszawie. Teraz mam pytanie do ludzi którzy przeszli podobną drogę i studiują magisterkę w Warszawie. Jakie są wymaganie przy rekrutacji?? Jaki jest poziom studiów na tym kierunku w Warszawie? Czy dobry student z płocka da sobie radę w Warszawie? Dodam że interesują mnie raczej studia stacjonarne.

Doradca reklama

Podpowiadam

ranking kont studenckich 2017

Re: Magisterka w Warszawie??

Postprzez HaiHaiz » 2014-02-24, 18:56

Chyba odp troche za późno... ale i tak napisze. Co do rekrutacji, patrzą na różne sprawy: głównie na program studiów - jeżeli chcesz kontynuować ten sam kierunek to o ile bedą miejsca nie powinno być z problemu aby Cie przyjęli (inne czynniki to: średnia, ewentualne doświadczenie zawodowe). A czy sobie dasz rade... nie mam pojęcia jak jest poziom w Płocku ale myślę że jak jesteś sumienny i nie głupi to sobie dasz radę.

Postprzez Eleonor » 2014-03-10, 10:06

Ja zdawałem magisterkę na Warszawskiej Politechnice 2 lata temu ale czuję jakby to było wczoraj. Nadal mam pełno różnych materiałów naukowych w domu. Nie pozbyłem się ich bo mi szkoda. Pamiętam tez że przy pisaniu pracy pomagała mi firma Pomocni w Pisaniu - http://pisanie-prac-dlastudentow.pl . Nie wiem czy znacie tą firmę, ale dla mnie firma okazała się bardzo pomocna. Dla nich takie pisanie prac to jest czysta przyjemność. Bardzo szybko przygotowali dla mnie niezbędne materiały i pisanie pracy poszło mi jak po maśle.
Cenne porady dotyczące prac dyplomowych dla studentów - http://pisanie-prac-dlastudentow.pl/porady.html

Masz zamiar iść na studia, ale masz przed sobą maturę? Zobacz ofertę na http://prezentacja-maturalna-cena.pl/oferta.html