Prawo 2,5 letnie na Uniwersytecie Wrocławskim

Prawo 2,5 letnie na Uniwersytecie Wrocławskim

Postprzez Pietr » 2014-04-23, 08:38

Cześć, aktualnie studiuję na na UWr historię dwustopniową i jestem na trzecim roku, czyli w tym roku zdobędę licencjat. Na początku chciałem skończyć historię i mieć magistra ale pojawiła się opcja, która dość mocno zamieszała mi w głowie i bardzo intensywnie się nad nią zastanawiam. Mianowicie na innym wydziale mojej uczelni (WPAiE) uruchomili jakoś niedawno coś takiego jak 2,5 letnie prawo magisterskie. Musiało to być niedawno, bo jeszcze nie ma pierwszych absolwentów (będą w tym roku). No i tu mam pytanie do Was co sądzicie na ten temat. Moim zdaniem mieć licencjat z historii i magistra z prawa to lepiej niż tylko mgr z historii, tylko że boję się, że nie dam sobie rady na tych studiach. Ponoć już na 5 letnich jest bardzo ciężko, a tu w o połowę krótszym czasie masz do przerobienia praktycznie taką samą ilość materiału. Plusem jest to, że jest to bardzo ciekawe i ciekawi mnie chyba bardziej niż historia. Studia 5 letnie prawa odpadają, zastanawiam się tylko między mgr z historii a mgr z prawa.

Doradca reklama

Podpowiadam

ranking kont studenckich 2017

Powrót do Prawo