Chwilówka online. Pierwsza za darmo

Chwilówka online. Pierwsza za darmo

Postprzez addriano17 » 2013-11-29, 17:29

Witam

Chce Wam przedstawić pożyczkę w vivus. Pierwsza pożyczka całkowicie za darmo do 1200zł na 30dni, na nieprzewidziane wydatki:

Darmowe pożyczki chwilówki

Zobacz tam jak jak wziąc pożyczkę bez odsetek i jeszcze jak na tym zarobić.

Doradca reklama

Podpowiadam

ranking kont studenckich 2017

Re: Chwilówka online. Pierwsza za darmo

Postprzez phelnik » 2014-01-02, 11:49

Proponuję przeglądać rankingi przed wyborem konkretnej firmy.
Jeden z lepszych jakie znalazłem
Sam jestem studentem i przyznam, że ciężko dostać chwilówkę bo i wiek mały i pytają o zarobki. Pierwszą przyznali mi w vivusie i tam nie pytali o nic. W innych już tak łatwiej nie było.
Tutaj cała lista firm pożyczkowych tych lepszych
Inną alternatywą są karty kredytowe lub lekki debecik. Mam osobiście konto bankowe studenckie w pekao z debetem 300 zł i to najlepsze wyjście. Czasem niestarcza to trzeba kombinowac.
Pozdrawiam studenciaków! :l)

Postprzez Fin1977 » 2014-03-22, 10:40

Ja bym przy tych chwilówkach uważał, trzeba się zastanowić czy nas stać. Co z tego że dostaniemy np. 1000 zł. jak po zaledwie 30 dniach musimy ją oddać?
najtańsze chwilówki

Postprzez Robert_B » 2014-04-04, 09:06

Obecnie ciekawą promocję ma wonga.com na pierwszą chwilówkę - opłata wynosi tylko 10zł.

Postprzez tony » 2015-03-26, 09:56

Przed wongą bym przestrzegał- podobni nie jest taka cudowna jak wszyscy mówią, jeśli już brać chwilówki to najlepiej w jakiejś zaufanej firmie. Jeżeli już chcecie brać kredyty chwilówki to polecam sprawdzić ofertę z kredytu-zaufania, z województwa lubelskiego. Według mnie świetnie dopasowana oferta do potrzeb, niskie oprocentowanie.

Podsumowując- łatwo taką chwilówkę spłacić a biorąc pod uwagę, że pracuję na zleceniówce to ciężko o porządną ofertę pożyczkową w banku- uwierzcie mi próbowałem.