Gdzie najlepiej jechać w góry?

Gdzie najlepiej jechać w góry?

Postprzez Gąska » 2012-09-13, 15:24

W Zakopanem jak wiadomo jest dość drogo, poza tym byłam już tam tyle razy, że jakoś nie mam chęci jechać ponownie. Polecacie jakieś inne miejsca, które są równie ciekawe?

Doradca reklama

Podpowiadam

ranking kont studenckich 2016

Re: Gdzie najlepiej jechać w góry?

Postprzez Kowal » 2012-09-18, 07:56

Jeszcze masz do wybory całe nasze polskie południe, praktycznie od śląska, po sam wschód, więc na pewno się coś znajdzie. Sudety podobno są fajne.

Postprzez Monia » 2013-02-08, 15:27

Zdecydowanie polecam Podkarpackie - bardzo fajne tereny, może niekoniecznie w samych górach, ale stamtąd już niedaleko. Studiuję w Rzeszowie, więc znam okolice i powiem Ci, że jest tu kilka fajnych miejsc, w których można się zatrzymać. Przykład? Dwór Ostoya w Jasionce pod Rzeszowem - świetne miejsce na weekend, jak i dłuższy pobyt. Można potraktować to jako bazę wypadową i pozwiedzać całą okolicę.

Postprzez Masertiger » 2013-03-25, 13:16

Zdecydowanie polecam Zakopane, chociaż jest tam bardzo dużo turystów i dość drogo to jednak uroki tego miasta są fantastyczne. Portal Zakopedia.pl ma duża bazę noclegową.

Podkarpacie też fajne zwłaszcza Zamek Dubiecko.
http://www.zakopedia.pl/

Postprzez Laluś » 2013-04-19, 10:35

Co ty mówisz Gąska? Nie masz ochoty jechać do Zakopanego? Ja to sobie nie wyobrażam takiego czegoś. Ja powiem szczerze że rok w rok jeżdżę do zakopanego i jeszcze ani raz mi sie to nie znudziło. Jest tam świetne powietrze, cudowne widoki. No coś pięknego:)

Postprzez Ignaś » 2013-08-23, 10:24

A co powiesz na temat Bieszczad? Ja właśnie w tym roku tam byłem, niestety tylko na jeden tydzień bo praca mnie goniła ale polecałbym każdemu. Także jeśli tylko masz ochotę jechać w góry to wybierz Bieszczady:)

Postprzez daria.w » 2014-11-24, 18:32