Samodzielne załatwianie praktyk

Samodzielne załatwianie praktyk

Postprzez feeber » 2013-08-20, 16:27

Hejka! Studiuję weterynarię we wrocławiu, oficjalnie jestem juz na roku trzecim, ale mam problem - rozpoznać podłoża i poszczególne bakterie czy wirusy potrafię, ale wenflon założyć czy zastrzyk zrobic- ni huhu, jak to w polskim szkolnictwie bywa;)

Zależy mi jednak żeby umieć coś więcej. Obecnie jestem po obowiązkowych praktykach hodowlanych na których dużo mi też nie pokazano, a poważnie zastanawiam się nad odsunięciem sezonowej roboty na rzecz wpadnięcia do jakiejś najbliższej przychodni / kliniki i wybłagania, żeby wzięli mnie pod swoje skrzydła i pokazali jak w sumie w praktyce mój przyszły zawód wygląda.

Nie mam żadnych znajomości więc czy mi się uda zależy od życzliwości ludzkiej.

Ale też stąd moje pytanie - na co powinnam zwracać uwagę? O co pytać? Nie miałabym nic przeciwko żeby trochę kasy wpadło w kieszeń [chociaż na ew. dojazd], chociaż spodziewam się że szukając takiego zajęcia samej a nie odpowiadając na ogłoszenia czy tym podobne mogę sobie dalej nie mieć nic przeciwko, ale też pogodzić się z brakiem takiej atrakcji. Jestem bardzo zmotywowana, więc w zamian za naukę mogę robić 20 kaw dziennie. i takie tam.

Ma ktoś dla mnie jakąś poradę? Słówko? Będę bardzo wdzięczna za pomoc!

Doradca reklama

Podpowiadam

ranking kont studenckich 2017

Re: Samodzielne załatwianie praktyk

Postprzez jagoda12 » 2013-09-01, 17:04

Warto szukać po znajomościach..a jeśli ich nie masz pojawia się problem...bo żadko jaki zakład chce przyjąć studenta na praktykę:(

Postprzez LeBernadetka » 2013-09-02, 10:57

Zrób tak jak to robią ludzie sprytni: 1. Bierzesz katalog, spis stron, książkę telefoniczną. 2. Spisujesz setki adresów weterynarzy, klinik, placówek. 3. Dzwonisz, wysyłasz mail, udajesz się osobiście z propozycją podjęcia u nich praktyk. Gwarantuję Ci, że na 100 placówek, znajdziesz jedną dla siebie.

Postprzez ohggii » 2015-04-08, 11:12