WSZiB, WSU czy WSEI. Kraków.

WSZiB, WSU czy WSEI. Kraków.

Postprzez Anilewee » 2015-06-29, 18:29

Hej,
Jestem absolwentką technikum ekonomicznego. Chciałabym studiować zaocznie na wydziale finansów i rachunkowości.
Niestety mam problem, nie wiem którą uczelnie mam wybrać. Zastanawiam się nad: Wyższą Szkołą Zarządzania i Bankowości, Wyższą Szkołą Ekonomii i Informatyki oraz Wyższą Szkołą Ubezpieczeń. Prosiłabym o opinie studentów którzy uczęszczają lub uczęszczali do którejś z wyżej wymienionych uczelni.

Z góry dziękuję za pomoc,
Pozdrawiam.

Doradca reklama

Podpowiadam

ranking kont studenckich 2017

Re: WSZiB, WSU czy WSEI. Kraków.

Postprzez corantil » 2016-03-10, 07:29

Z tego co czytałem rankingi to WSU ma najwyższy poziom. Wiele jednak zależy od kierunku. Najłatwiej podjechać na uczelnie i zobaczyć kiedy dana grupa ma zajęcia. Przychodzisz w przerwie i podpytujesz ludzi czy są zadowoleni. Ja tak zrobiłem i to się sprawdziło.

Postprzez mementor » 2016-07-13, 11:10

Z tego co słyszałem to Wyższa Szkoła Ubezpieczeń mimo że kameralna to daje najwięcej. Ma wykładowców z UEK / UJ którzy podchodzą do studentów jak ludzie. A i w dziekanacie nie trzeba składać miliona podań w byle sprawie tylko załatwisz wszystko od reki. No i maja najtańsze studia w krk ;p

Postprzez Ksenia » 2017-07-27, 11:09

Jako studentka trzeciego finansów i rachunkowości w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości bardzo polecam tę uczelnię. Kierunek jest dobrze prowadzony, na wysokim poziomie, większość wykładowców to mili i kompetentni ludzie o dobrym podejściu do studenta. Poza przekazywaniem wiedzy podczas wykładów oraz ćwiczeń służą pomocą na uczelnianych platformach SUSZI oraz SAKE.

Postprzez she23 » 2017-07-27, 22:14