Informatyka sggw, wat czy informatyka i ekonometria sggw?

Informatyka sggw, wat czy informatyka i ekonometria sggw?

Postprzez writeroflove » 2017-05-15, 17:27

witam. stoję właśnie przed wyborem przyszłej uczelni jednak spotkałam sie z wieloma różnymi opiniami na temat informatyki. Zastanawiam sie nad informatyka na wat, sggw lub nad informatyka i ekonometria na sggw. Podoba mi sie kierunek informatyczny. Pw odpada, bo nie czuje sie mocna z fizyki i najprościej-nie dostanę się. Jak z progami na wat? Na sggw powinnam nie mieć problemu, bo dobrze poszla mi matematyka. Polski ok 60%, matematyka podstawowa ponad 90, rozszerzona okolo 70, angielski podstawa ok 90 a rozszerzony ok 40, fizyka mysle ze dam rade ok 50. Mam szansę? Wat czy sggw? Informatyka czy informatyka i ekonometria? Z gory dziękuję za pomoc

Doradca reklama

Podpowiadam

ranking kont studenckich 2017

Re: Informatyka sggw, wat czy informatyka i ekonometria sggw?

Postprzez konow » 2017-05-20, 19:24

Cześć. Studiuję już n-ty (n > 3 :P) semestr na SGGW informatykę i ekonometrię i myślę, że upoważnia mnie ten fakt do posiadania już w miarę obiektywnej opinii o tym kierunku studiów i o tej uczelni. Niestety jest słabo pod względem poziomu i zaangażowania kadry dydaktycznej. Przez okres studiowania spotkałem może trzech lub czterech wykładowców którym się autentycznie chciało. Reszta, cóż... Resztę pominę milczeniem. To co mnie też boli to to, że straciłem już nadzieję, że uczelnia pomoże mi zdobyć w miarę przyzwoite kompetycje w zakresie programowania. Pomimo tego, że bryluję w tym temacie na roku, to wiem, że jestem daleko w tyle pod względem tego co obecnie wymaga rynek. O poziomie programowania niech świadczy to, że są istnieją tacy studenci którzy nie rozumieją / nie wiedzą czym jest choćby pętla for a mimo to zaliczyli wszystkie przedmioty związane z programowaniem. Jeśli chodzi o same zaliczenia, to właśnie sposoby zaliczeń niektórych przedmiotów to po prostu żenada i śmiech na sali. Pozornie fajnie