Jak przybrać na wadze?

Jak przybrać na wadze?

Postprzez Studentowski » 2019-03-17, 23:50

Cześć,

przychodzę z nietypowym problemem, mianowicie chciałbym przytyć. Jestem studentem i powinienem bardziej o siebie zadbać, ponieważ mam niedowagę. Praktycznie od zawsze byłem bardzo szczupły, i przez lata nic się nie zmieniło. Faktem jest, że absolutnie nie jestem żarłokiem, mam słaby apetyt. Tak naprawdę trudno mi stwierdzić, czy to dlatego, że jestem ektomorfikiem(typ budowy) czy dlatego, że za mało jem.

Swoje pytanie kieruję głównie do osób, które mają/miały podobny problem. Czy warto np. udać się do dietetyka, który ułoży specjalną dietę? Czy ma ktoś jakieś doświadczenia w tej kwestii i chciałby się podzielić? A może to strata pieniędzy?

Będę wdzięczny za wypowiedzi. Wiem, że nie jest to jakiś straszny problem, ale nie można być całe życie chudym...

Doradca reklama

Podpowiadam

ranking kont studenckich 2017

Re: Jak przybrać na wadze?

Postprzez grubinka » 2019-03-27, 17:12

Zdecydowanie dietetyk to dobra opcja. Odpowiednia dieta powinna byc dopasowana do organizmu oraz uzupelniac mikro i makro elementy w odpowiednich ilosciach. Bardzo dobry dietetyk jest w Warszawskim Centrum Zdrowia Panaceum na JP II. Jesli jestes z tamtych okolic to zapisz sie bo naprawde warto :)

Re: Jak przybrać na wadze?

Postprzez marjanna28 » 2019-06-06, 21:08

zazwyczaj wiekszosc chce schudnac :) ja tez nalezalam do tej grupy, nadwaga dopadla po ciazy, nie moglam sobie poradzic, trafilam na wizyte do swietnej dietetyczki https://horba.dobrydietetyk.pl/ i juz wychodze na prosta

Powrót do Luźne rozmowy