Dodatkowa praca w Call Center
Posty: 1
• Strona 1 z 1
- prezesik1987
- Posty: 1
- Dołączył(a): 2018-10-16, 19:59
Dodatkowa praca w Call Center
Jeśli jesteś zainteresowany pracą - zapraszam do kontaktu via mail: prezesik_1987@o2.pl, podam szczegóły, poprowadzę, polecę!
Jesteśmy jedną z największych i najnowocześniejszych firm Contact Center w Polsce. Kompleksowo obsługujemy Klientów jednego z największych banków w Polsce – Banku Pekao SA – Właściciela CBB
Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
Konsultant Infolinii Pekao24
Miejsce pracy:
Łódź/Kraków (do wyboru )
Centrum Bankowości Bezpośredniej
- spółka Banku Pekao S.A.
Zakres zadań:
•Wsparcie Klientów Banku Pekao S.A. w obsłudze bankowości internetowej i mobilnej
•Telefoniczna obsługa zapytań Klientów Banku
•Informowanie Klientów o bieżącej ofercie produktów i usług bankowych
•Dbanie o pozytywny wizerunek Banku
Wymagania:
•POZYTYWNE NASTAWIENIE - warunek konieczny
•ENTUZJAZM I ZAANGAŻOWANIE (bez względu na to ile masz lat) – w naszej Firmie doceniamy doświadczenie osób starszych, jak również zapał osób młodych
•KOMUNIKATYWNOŚĆ
•DYSPOZYCYJNOŚĆ - na poziomie 120 godzin miesięcznie lub więcej
•Nastawienie na CEL
•ODPORNOŚĆ na stres
Oferujemy:
•ELASTYCZNOŚĆ (dogodne godziny pracy na które masz wpływ, praca w przedziale: 7:00-22:00) dzięki Nam pogodzisz pracę z uczelnią, zajęciami czy hobby
•Możliwość awansu i rozwoju zawodowego w Grupie kapitałowej Banku Pekao S.A.
•STABILNE zatrudnienie
•WYSOKIE STAWKI
•Chętnie wprowadzimy Cię na rynek pracy w przyjaznej, wspierającej atmosferze i zgranym Zespole
•SZKOLENIA przygotowujące do pracy ( za które płacimy)
Jesteśmy jedną z największych i najnowocześniejszych firm Contact Center w Polsce. Kompleksowo obsługujemy Klientów jednego z największych banków w Polsce – Banku Pekao SA – Właściciela CBB
Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
Konsultant Infolinii Pekao24
Miejsce pracy:
Łódź/Kraków (do wyboru )
Centrum Bankowości Bezpośredniej
- spółka Banku Pekao S.A.
Zakres zadań:
•Wsparcie Klientów Banku Pekao S.A. w obsłudze bankowości internetowej i mobilnej
•Telefoniczna obsługa zapytań Klientów Banku
•Informowanie Klientów o bieżącej ofercie produktów i usług bankowych
•Dbanie o pozytywny wizerunek Banku
Wymagania:
•POZYTYWNE NASTAWIENIE - warunek konieczny
•ENTUZJAZM I ZAANGAŻOWANIE (bez względu na to ile masz lat) – w naszej Firmie doceniamy doświadczenie osób starszych, jak również zapał osób młodych
•KOMUNIKATYWNOŚĆ
•DYSPOZYCYJNOŚĆ - na poziomie 120 godzin miesięcznie lub więcej
•Nastawienie na CEL
•ODPORNOŚĆ na stres
Oferujemy:
•ELASTYCZNOŚĆ (dogodne godziny pracy na które masz wpływ, praca w przedziale: 7:00-22:00) dzięki Nam pogodzisz pracę z uczelnią, zajęciami czy hobby
•Możliwość awansu i rozwoju zawodowego w Grupie kapitałowej Banku Pekao S.A.
•STABILNE zatrudnienie
•WYSOKIE STAWKI
•Chętnie wprowadzimy Cię na rynek pracy w przyjaznej, wspierającej atmosferze i zgranym Zespole
•SZKOLENIA przygotowujące do pracy ( za które płacimy)
Posty: 1
• Strona 1 z 1
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi
- Wyświetlone
- Ostatni post
-
- Praca w Call Center w Krakowie
- 0 Odpowiedzi
- 758 Wyświetlone
- Ostatni post przez UniversalAgent
2012-12-03, 09:57
- Praca w Call Center w Krakowie
-
- Call Center - Wrocław, Nadodrze
- 0 Odpowiedzi
- 1142 Wyświetlone
- Ostatni post przez Gigroup
2018-05-10, 14:38
- Call Center - Wrocław, Nadodrze
-
- czy w Call Center jest mobbing? ankieta 2min
- 0 Odpowiedzi
- 832 Wyświetlone
- Ostatni post przez creative226
2014-04-24, 20:24
- czy w Call Center jest mobbing? ankieta 2min
-
- - CALL FOR APPLICATIONS - The Center for Cultural Diplomacy Studies
- 0 Odpowiedzi
- 635 Wyświetlone
- Ostatni post przez ICD Berlin
2014-09-29, 11:52
- - CALL FOR APPLICATIONS - The Center for Cultural Diplomacy Studies
-
- Praca dodatkowa
1, 2 - 10 Odpowiedzi
- 2673 Wyświetlone
- Ostatni post przez lora
2019-12-01, 21:36
- Praca dodatkowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość