Pierwsza pożyczka bez odsetek!

Pierwsza pożyczka bez odsetek!

Postprzez nowaczek145 » 2014-01-02, 23:43

Witam,
nazywam się Paweł i jestem studentem. Postanowiłem poświęcić swój czas aby przedstawić Wam w 100% rzetelne i wiarygodne przedsiębiorstwo udzielające pożyczek "4finance Group". Na wstępie nie wspomniałem o najważniejszym, PIERWSZĄ pożyczkę uzyskujemy bez żadnych odsetek, tj. ILE POŻYCZASZ TYLE ODDAJESZ :)
To co pisze dla potencjalnego czytelnika może wydawać się jakąś reklamą, jednakże przyznam się szczerze że produkuje się tutaj w nadziei na delikatną korzyść finansową, wiadomo - biedny student, jakoś trzeba sobie radzić. Już tłumaczę o co chodzi - pożyczkodawca dodatkowo dla zachęty oferuje bonus w postaci 30zł za każdego nowego klienta którego polecimy i który weźmie pożyczkę.

Pożyczkę możesz otrzymać jeżeli:
-jesteś obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej
-jesteś w wieku od 20 do 75 lat
-nie zostałeś wpisany do jakiegokolwiek rejestru dłużników naruszających obowiązki terminowego regulowania należności finansowych.

Jeżeli spełniamy wszystkie te kryteria w ciągu 5 min dostajemy pieniążki na konto, w razie pytań lub niejasności w każdej chwili możemy porozmawiać z konsultantem który udzieli nam wszystkich informacji.
Każdą kolejną pożyczką tworzymy sobie historie kredytową dzięki której zwiększony zostaje nasz limit pieniężny tj. z każdą następną pożyczką możemy wziąć więcej.
Wg. mnie jest to naprawdę w tym momencie jedna z lepszych ofert na rynku, z tego co mi wiadomo jest wiele o... typu jakiś provident itd. gdzie po czasie musimy oddawać 2 razy tyle. Pożyczkodawca jest w 100% wiarygodny, wiem bo sam już kilka razy się zapożyczałem :)

Przejdźmy do konkretów, wystarczy że odwiedzićie stronę :
DARMOWE POZYCZKI

Znajdziecie tam dokładnie wszystkie informacje które tutaj po krótce przedstawiłem.

Dziękuje serdecznie za uwagę,
Pozdrawiam

Re: Pierwsza pożyczka bez odsetek!

Postprzez doktor » 2014-02-05, 11:32

nie ma cudów, oni by nic z tego nie mieli nikt nie daje pieniedzy za damro.
Jest to zazwyczaj tak ujęte, że pozyczka bez odsetek ale płacisz jakiś inny koszt kredytu który po przeliczeniu wychodzi tyle co odsetki wiec wychodzi na jedno. Tak jak raty zero procent. no moze jest zero procent ale płacisz jednorazowo jakiś tam koszt.
Kursy i Szkolenia Erudio.com.pl

Postprzez mirinda » 2014-02-06, 16:49

No właśnie wbrew pozorom gdzieniegdzie można dostać pożyczkę za darmo. Ja sama korzystałam z takich szybkich pieniędzy ;) Pożyczałam i oddawałam tyle samo, zawsze było napisane w jakim terminie spłacić pożyczkę, żeby nie oddać więcej. Nigdy nie było odmowy no i pieniądze na koncie w 15-30 minut. Dużo takich ofert znalazłam tutaj:
http://e-pozyczka.net.pl
http://www.monetto.pl/t/pozyczka-vivus- ... lator.171/

Postprzez doktor » 2014-03-12, 20:17

No wlasnie i taka opcja jest najlepsza.
Pczytaj na http://pozyczka24.info.pl/ można wszystko załatwić online wypełniasz formularz i pozniej dokumenty przychodzą kurierem dla mnie to jest najwygodniejsza opcja bo nigdy nie mam kiedy iść do banku
Kursy i Szkolenia Erudio.com.pl

Powrót do Kredyt studencki