Pierwsza pożyczka bez odsetek!

Pierwsza pożyczka bez odsetek!

Postprzez nowaczek145 » 2014-01-02, 23:43

Witam,
nazywam się Paweł i jestem studentem. Postanowiłem poświęcić swój czas aby przedstawić Wam w 100% rzetelne i wiarygodne przedsiębiorstwo udzielające pożyczek "4finance Group". Na wstępie nie wspomniałem o najważniejszym, PIERWSZĄ pożyczkę uzyskujemy bez żadnych odsetek, tj. ILE POŻYCZASZ TYLE ODDAJESZ :)
To co pisze dla potencjalnego czytelnika może wydawać się jakąś reklamą, jednakże przyznam się szczerze że produkuje się tutaj w nadziei na delikatną korzyść finansową, wiadomo - biedny student, jakoś trzeba sobie radzić. Już tłumaczę o co chodzi - pożyczkodawca dodatkowo dla zachęty oferuje bonus w postaci 30zł za każdego nowego klienta którego polecimy i który weźmie pożyczkę.

Pożyczkę możesz otrzymać jeżeli:
-jesteś obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej
-jesteś w wieku od 20 do 75 lat
-nie zostałeś wpisany do jakiegokolwiek rejestru dłużników naruszających obowiązki terminowego regulowania należności finansowych.

Jeżeli spełniamy wszystkie te kryteria w ciągu 5 min dostajemy pieniążki na konto, w razie pytań lub niejasności w każdej chwili możemy porozmawiać z konsultantem który udzieli nam wszystkich informacji.
Każdą kolejną pożyczką tworzymy sobie historie kredytową dzięki której zwiększony zostaje nasz limit pieniężny tj. z każdą następną pożyczką możemy wziąć więcej.
Wg. mnie jest to naprawdę w tym momencie jedna z lepszych ofert na rynku, z tego co mi wiadomo jest wiele o... typu jakiś provident itd. gdzie po czasie musimy oddawać 2 razy tyle. Pożyczkodawca jest w 100% wiarygodny, wiem bo sam już kilka razy się zapożyczałem :)

Przejdźmy do konkretów, wystarczy że odwiedzićie stronę :
DARMOWE POZYCZKI

Znajdziecie tam dokładnie wszystkie informacje które tutaj po krótce przedstawiłem.

Dziękuje serdecznie za uwagę,
Pozdrawiam

Doradca reklama

Podpowiadam

ranking kont studenckich 2016

Re: Pierwsza pożyczka bez odsetek!