Nest Bank - najtańsze konto dla studenta?

Nest Bank - najtańsze konto dla studenta?

Postprzez Ania » 2015-07-17, 14:05

Witajcie.
Jestem studentką II roku nie pracującą i nie posiadająca stałych dochodów. W związku z tym , że mój aktualny bank podniósł opłaty chcę się z niego ewakuować i szukam jakiejś alternatywy.
Konto Nest W Nest Banku wydaje mi się być kontem teraz najtańszym. Opinie o NestBanku na ogóle też są dobre - chociaż pewne mankamenty ten bank ma.

A może jest jakieś inne darmowe konto dla studenta, które polecacie?
Czy konto w Nest Banku rzeczywiście jest za darmo?

Jak toś ma już konto w Nest (Smart Banku), proszę o OPINIE i OCENY.

Doradca reklama

Podpowiadam

ranking kont studenckich 2017

nest opinie

Postprzez Ania » 2015-07-22, 23:29

Nikt z kochanej braci studenckiej nie ma konta w tym banku?

:)

Na wielu portalach ten bank ma skrajnie różne opinie:
http://www.tanie-konto.pl/nest-bank/
http://konto-w-banku.pl/nest-bank-opinie/

nest najtańsze konto?

Postprzez Yasko » 2015-07-23, 13:02

ja mam. rzeczywiscie jest za 0 - karta, konto i bankomaty. Aplikacja na ios tez. działa. myślę, że za taką cenę :) bank smart jest godny polecenia.

Postprzez Wojciech » 2015-08-08, 18:57

Cześć wszystkim tutaj macie zebrane niemal wszystkie banki w jednym miejscu. : )
Osobiście polecam ekonto mobilne w mBanku lub tak jak przedmówcy konto w SmartBanku. : )
"Zawsze i Wszędzie Możesz Wszystko"

Postprzez Yasko » 2015-08-10, 15:40

@wojciech, ale, w tym zestawieniu to nie ma banku smart...

Postprzez paatryk01 » 2015-08-26, 11:59

Chętnie wam pomogę w wyborze konta bankowego. Dla studenta Smart Bank to aktualnie najlepsza opcja.
Ewentualnie jeszcze możemy popatrzeć na oferty innych banków. :)

nest bank moje opinie

Postprzez Maciek » 2015-08-26, 12:30